Thursday, 10 January 2013

Gold Coust Morib

Morning..

Assalamualaikum...

Semalam g jalan n mandi manda ngn kak ngah/abg faisal n anak2.... :-)

Seronok sgt!qisya adalah anak yg sgt excited!hihi..nampak je kolam besar kat bawah rase cam nak terjun sgt2 dah.siap pki bju mandi terus je g beranda nak tgk kolam..bile dah trn n nmpak air meloncat2 kaki ni nak terjun..nasib baik tak takot..layan die mandi sampai die kesejukan menggigil..ya Allah...tu pun tanak naik lg...last2 jalan2 g pantai morib jap n naik bilik.kami tak stay pun balik hari je..tapi kak ngah n family tdo sane.bilik selesa sgt2.yg pasti tmpt ni boleh pegi lagi n bawak family..ok layan gambo ye sbb mak malas nak wat karangan..haha..



Dah tak sbr sgt dah ni nak trn bawah bdk 3 org ni..hihi



Kak ngah,abg faisal,along n zarif..



Kami ♥♥♥

No comments:

Post a Comment