Friday, 17 January 2014

Friday, 3 January 2014

qisya nur arissa is now 2 years, 9 months, 1 day, 12 hours and 56 minutes old!

Anak perempuan saya....



jadi anak solehah ye syg...



















-i love u so much baby...
-banyak dah cakap skrg...
-paling kelakar bile ckp cepat2 ayt jd tunggang terbalik
-suke mandi shower sendri
-suke tdo lewat n bgn nak tgh hari dahhh
-suke buat2 nangis
-faham sgt2 ape kite cakap atau tegur atau marah bile buat salah atau buat ape2 tapi sengaja je tarik atau alih perhatian mommy daddy
-nenen dari dulu sampai skrg sama je takde perubahan(harap die berhenti sendri tanpa dipaksa sbb mak yg xsampai hati n susu byk lagi walaupun kdg2 sakit je kne gg die yg tajam tu...hahahaha :p )
-suke makan biskut
-mnum susu ikot
-excited bile ajar abc n cube utk hafal walaupun kdg2 slh je sebut
-suke menari sgt2.paling best daddy main gitar qisya menari ala2 menari balet sambil ajak mommy sekali buat...
-pandai dah kayuh basikal.siap undur depan belakang laju2 pastu pusing laju2 sampai tergolek sendri
-suka pakai stokin.siang hari pun pakai...
-bgn tdo nak kne golek2 dlu ngan mommy baru betol 'setesen'
-tujela stkt ni..hehe..

wassalam...

Wednesday, 1 January 2014

2014

selamat tahun baru 2014. sekejap je masa skrg.apepun azam tahun ni nak jd lebih rajin dr sblm2 ni. bknlah sblm ni malas.hehe...tapi nak lg rajin..inshaAllah... yg paling penting

-jd manusia perlu ade timbang rase
-belum tentu kite sng skrg dan sng kehadapan.
-takpela..kami bersykur sbb dah setelkan prob kami.Alhamdulillah...
-aku kne kerja keras bulan ni
-ya Allah berikanlah aku kekuatan dan kesihatan yg baik ya Allah..
-ibu terima kasih doakan ika sihat n dapat teruskan menjahit. terharu sgt... syg ibu sgt2..
-suamiku syg walau ape masalah, dugaan dan cabaran inshaAllah sama2 kite harungi ye syg..
-sayang abg n qisya...muah3...