Friday, 3 January 2014

qisya nur arissa is now 2 years, 9 months, 1 day, 12 hours and 56 minutes old!

Anak perempuan saya....



jadi anak solehah ye syg...



















-i love u so much baby...
-banyak dah cakap skrg...
-paling kelakar bile ckp cepat2 ayt jd tunggang terbalik
-suke mandi shower sendri
-suke tdo lewat n bgn nak tgh hari dahhh
-suke buat2 nangis
-faham sgt2 ape kite cakap atau tegur atau marah bile buat salah atau buat ape2 tapi sengaja je tarik atau alih perhatian mommy daddy
-nenen dari dulu sampai skrg sama je takde perubahan(harap die berhenti sendri tanpa dipaksa sbb mak yg xsampai hati n susu byk lagi walaupun kdg2 sakit je kne gg die yg tajam tu...hahahaha :p )
-suke makan biskut
-mnum susu ikot
-excited bile ajar abc n cube utk hafal walaupun kdg2 slh je sebut
-suke menari sgt2.paling best daddy main gitar qisya menari ala2 menari balet sambil ajak mommy sekali buat...
-pandai dah kayuh basikal.siap undur depan belakang laju2 pastu pusing laju2 sampai tergolek sendri
-suka pakai stokin.siang hari pun pakai...
-bgn tdo nak kne golek2 dlu ngan mommy baru betol 'setesen'
-tujela stkt ni..hehe..

wassalam...

No comments:

Post a Comment