Monday, 29 October 2012

Urut...

Assalam...

Plan nak urut dari pas bln pose sbb bdn letih gle tak tdo sbb menjahit.sape kata jahit tak penat.kite gune sepenuh tenaga dari start memotong sampailah mencantum.sampai tak tdo mlm dibuatnya sbb nak siapkan tempahan.Alhamdulillah rezeki dr menjahit tak penah berhenti.syukur ya Allah.tapi maaf pd yg lmbt sy siapkan tempahan ye.hukhuk.berkejar ngn sikecilku klu daku nak 'merempit'.. Tu yg berjaga mlm sbb siang hari lyn die..
Ok skang pun masih lagi kat kg.esok bru balik sg buloh.japg nak siapkan bju kawanku yg sgt2 la sbr menunggu bju die siap..hihi..nasib baik la ry 1st dpt siap sepasang.japg nak siapkan lagi sepasang.qisya ikot nenek ngajar mengaji anak cucu jiran tetangga kt cni.syok la die ramai kawan..
Ok cite pasal urut, pg td baruuuu la dpt g berurut.sbb bile nak balik kg aritu tibe2 kne kencing tak lawas...sakit wooo...nak kncg tak puas. Bile bc n cari info pasal kencing tak lawas ni ade berkaitan ngn peranakan turun atau beralih. Bile tanye kwn2 pun sama.pastu g la berurut n mmg btl pun peranakan beralih belah kanan.mgkin sbb dukung qisya n lupe kot ade angkat bnde berat.so td dapat la wat sengkak perut n urut satu bdn..lega..klu dapat urut lagi sekali sedap sgt..tapi takpela ni pun dah meredakan ckit sakit tu..Alhamdulillah....pas berurut pegi bandar jap ikot yayang sy g byr duit umh n kete..qisya tdo je sepnjg jalan.ngntuk sgt..sblm balik g beli pizza.yey.nyum3.sampai umh qisya bgn n makan sama2.
Ok nak start wat kje dah..nasib baik umh ibu ade mesin..thank u ibu...hee..muah...babai

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment