Thursday, 28 July 2011

tempahan

alhamdulillah...
syukur pada Allah sbb bg rezeki untuk kami sekeluarga.tggl bpe hari je lagi kite nak sambut bulan pose,so mane2 tukang jahit cnfm dah tak tdo sbb nak siapkan bju cstmr..aku ni baru nak tutup oder tapi ade lagi yg nak antr...rezeki jgn ditolak,musuh jgn dicari...hehehe
nasib baik ade kemahiran menjahit ni klu tak dok umh watpe je la kan..cian kat kimi keje sorang2..alhamdulillah tmphn umtuk raye thn ni blh tahan byk gak..huhu..sempat ke?ngn kica lagi dok mengempeng hari2..sape yg jawe tu phm la ngempeng tu ape...hihi.mudah2han diberi kesihatan yg baik n kica tak meragam..
klu sape2 yg belum tahu kite ni ade amek tmphn baju,tapi untuk wanita sahaja sbb time blaja jahit tu baju pmpn je..kat cni leh tgk cnth baju yg korang leh tempah:

~ baju kurung biase
~ baju kurung pahang/riau
~ baju kurung moden
~ baju kebaya
~ lain-lain fesyen ikot cnth baju pun boleh
~ baju berlining
~ korset untuk baju pengantin
~ gaun pengantin
~ baju kanak2

buat mase ni xleh nak upload gambo ape2 sbb gune ipad kan tadak camera..huk3.. insyaAllah pasni punye update akn ade pic baju2 yg dah pnh cstmr tempah..ceh mcm ramai jek...huhu..
kepada cstmr yg dah anto baju tu insyaAllah akn disiapkan secepat mungkin..
ok...bye
assalamualaikum

3 comments:

  1. jahit jgn tak jahit.... rezki tu.. tahun depan, awal2 lagi aku nak tempah dgn ko. bawak blk perlis trus baju raya. hehe

    ReplyDelete
  2. hehe..boleh je untuk biras yg sorang ni..nak baju ape?kebaye?hehehe

    ReplyDelete