Monday, 28 November 2011

picnic ..yey!!!

salam..
Salam Maalhijrah 1433 kepada sume umat islam..semoga kedatangan tahun baru membawa erti n kehidupan yg lebih baik dan diberkati Allah S.W.T.. amin..

sempena cuti awal muharam ni kami bertiga balik johor sebab last balik raya puasa..rindu sgt dah kat kg halaman..sonok sgt dapat balik...dapat jumpe sume adik bradik n sempat g picnic.g tanjung balau je.walaupun tak mandi tp cecah2 je kaki kat air..sronok sbb tgk ank sedara dok main2 n mandi..sape lg klu bkn si gemuk syahmi tu...huhu..yg lg dua lagi syakira n jiha..yg tlg jage pokde die la sbb budak2 ni sgt la excited bile tgk pantai..yg tak besnye kica belum sampai lg dah tertido lam kete...so sampai tu die tdo..tak lame tu baru la die bgn n kimi bwk ki pantai cecah kaki kt air laut..

sblm pg ibu dah siapkn mknn ringn2 je cam mee siput cecah ngan sambal tumis sedap sgt,keropok n air..kimi n adik pusing2 round pantai n beli keropok lekor..pastu dah pokde melayan syahmi,kira n jiha main pasir..konon2 wat istana pasir..huhu..tp diorg sgt sonok walaupun pg kejap je..tak lama pas siap2 nak balik ayh n poji sampai..diorg sampai lmbt sbb ade urusan lain..ni antara gambo yg ade..nak upload byk tak sempat la plak..nak tlg masak kat dapur...huhu..ptg ni nak balik saujana dah..hmmm..kejap je balik..tp apepun terubat rinduku pada family

haa..lupe nak bgtau..dpt berita gembira sgt2 mlm td yg kami dok tunggu2 dr 3mnggu lepas..lameee..besfren merangkap biras aku yg aku syg tu dah selamat bsalin dah..tahniah untuk yana n kiman..baby kuar lalu tingkap sbb sgt besar.4.16kg!!!yg penting yana n baby nuqman selamat..Alhamdulillah..
s


No comments:

Post a Comment